A l’aula d’anglès en algunes sessions treballem en petits grups de 4/5 alumnes, tal com us presentàvem a Working in groups. Les tasques dissenyades són de
comprensió lectora (petits textos escrits), de comprensió oral (activitats on
utilitzem uns aparells de MP3 i uns auriculars), i alguna d’expressió escrita.
Els grups treballen de forma autònoma i tots els membres del grup s’ajuden
entre ells. Totes les tasques són autocorrectives.
L’organització de l’aula és complexa perquè hi ha 6 grups
que treballen de manera simultània en diferents tasques, i tot i que es tracta
que siguin autònoms sempre cal una petita ajuda (la majoria de vegades de caire
organitzatiu i no lingüístic) per la qual cosa aquesta setmana hem demanat voluntaris entre les famílies de segon i ens han vingut a ajudar. Aquests voluntaris són de gran ajuda i és una bona oportunitat per a veure com treballen
per racons els seus fills/es.
Moltes gràcies a tots i totes!
Comments
Post a Comment