Folders at home

















Els nens i nenes de P5 avui portem una invitació per compartir amb les nostres famílies allò que hem estat treballant durant la sessió setmanal d’anglès d'aquest trimestre, junt amb el folder i uns materials complementaris.

Què volen dir les cares pintades de la imatge?
Cadascú ha pintat les cares segons si vol fer una activitat o no. Així us podeu fer una idea sobre el seu grau de confiança i seguretat. És important respectar el seu interès i ganes de compartir allò que hem treballat a classe. No els forceu si no en tenen ganes i si no han pintat la cara, potser no se senten prou segurs/es. Si l’han pintat inviteu-los a actuar, però sempre afavorint un bon clima i mostrant-vos molt atents i engrescats amb el que fan. Si es mostren insegurs, s’equivoquen o no recorden què han de dir demaneu-los que se saltin aquell tros o que ho deixin per un altre moment. Ha de ser una experiència molt positiva per a ells perquè continuïn tenint ganes de compartir tot allò que aprenen en anglès. 

Com podem ajudar-los si es mostren insegurs?
Recordeu que al bloc d’anglès (etiqueta de “P5 2015-16”) hi trobareu moltes de les activitats que fem a l’aula i podreu veure els vostres fills/es en acció. A més moltes d’aquestes cançons les trobareu al CD Songs que us vam donar a principi de curs.

Quin és el paper de les famílies?
Una vegada us hagin explicat allò que volen, podeu fer-ne una valoració. Recordeu que sou una peça clau per al seu aprenentatge. Després dels companys/es de classe i de la mestra sou el seu primer públic, però com a tota primera estrena poden sorgir petits entrebancs. Escolteu-los amb atenció i animeu-los a continuar. Una valoració de la tasca serà un gran premi al seu esforç i després ho llegirem a l’aula per a compartir-ho amb els seus companys/es.

Esperem que una vegada més pugueu gaudir d’aquesta experiència!

Comments