Els nens i nenes de P5
avui portem una invitació per compartir amb les nostres famílies allò
que hem estat treballant durant la sessió setmanal d’anglès d'aquest trimestre,
junt amb el folder i
uns materials complementaris.
Què volen dir les cares
pintades de la imatge?
Cadascú ha pintat les cares segons si vol
fer una activitat o no. Així us podeu fer una idea sobre el seu grau de
confiança i seguretat. És important respectar el seu interès i ganes de
compartir allò que hem treballat a classe. No els forceu si no en tenen ganes i
si no han pintat la cara, potser no se senten prou segurs/es. Si l’han pintat
inviteu-los a actuar, però sempre afavorint un bon clima i mostrant-vos molt
atents i engrescats amb el que fan. Si es mostren insegurs, s’equivoquen o no
recorden què han de dir demaneu-los que se saltin aquell tros o que ho deixin
per un altre moment. Ha de ser una experiència molt positiva per a ells perquè
continuïn tenint ganes de compartir tot allò que aprenen en anglès.
Com podem ajudar-los si
es mostren insegurs?
Recordeu que al bloc d’anglès (etiqueta de
“P5 2015-16”)
hi trobareu moltes de les activitats que fem a l’aula i podreu veure els
vostres fills/es en acció. A més moltes d’aquestes cançons les trobareu al CD
Songs que us vam donar a principi de curs.
Quin és el paper de les famílies?
Una vegada us hagin explicat allò que volen,
podeu fer-ne una valoració. Recordeu que sou una peça clau per al seu
aprenentatge. Després dels companys/es de classe i de la mestra sou el seu
primer públic, però com a tota primera estrena poden sorgir petits entrebancs.
Escolteu-los amb atenció i animeu-los a continuar. Una valoració de la tasca
serà un gran premi al seu esforç i després ho llegirem a l’aula per a
compartir-ho amb els seus companys/es.
Esperem que una vegada més pugueu gaudir
d’aquesta experiència!
Comments
Post a Comment